RĂSPUNSURI LA POSIBILE ÎNTREBĂRI

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Pot comanda produse de pe Mendo fără să fiu membru Eden Line?

Da! Toate comenzile plasate pe Mendo sunt procesate în cel mai scurt timp iar produsele ajung la ușa ta în maxim 24h lucrătoare.

Sunt produsele Mendo identice cu cele Eden Line?

Da! Toate produsele de Mendo sunt identice cu cele de pe Eden Line. Vindem doar produse originale.

Cum pot primi Transport Gratuit?

Pentru a beneficia de Transport Gratuit trebuie să ai în Coșul de Cumpărături produse în valoare totală de 150 de lei. Dacă inițial ai avut valoarea coșului sub 150 de lei și ai mai adăugat produse sau bucăți din același produs, actualizează coșul de cumpărături și Transport Gratuit va fi afișat.

În orice caz, dacă comanda plasată este de peste 150 de lei, ne ocupăm noi de plata transportului.

Am comandat produse de peste 200 de lei, mai primesc pasta de dinți?

Da! Indiferent dacă ai reușit să adaugi cuponul în pagina Coșului care să-ți afișeze Pasta de Dinți cu cost zero sau ai finalizat comanda fără să adaugi cuponul, colegii noștrii se vor asigura că primești și pasta de dinți.

Ce fel de Cafea Ganoderma primesc peste 400 de lei?

Comenzile de peste 400 de lei primesc cadou un pachet de Cafea Ganoderma, Latte sau Neagră, în funcție de produsele adăugate în Coș. De exemplu, dacă ai comandat doar Cafea Neagră, același tip de cafea vei primi cadou. Dacăi nu ai nici un produs cu Cafea în Coș, fie colegii noștrii te vor contacta telefonic să alegi, fie vei primi o cafea surpriză aleatoriu.

CUM POȚI LUA LEGĂTURA CU NOI

CONTACTEAZĂ-NE ȘI RĂSPUNDEM

Ne poți contacta atât prin email, cât și telefonic:

  • mendocoffee@gmail.com
  • +4 (0232) 246 625

De asemenea, suntem disponibili și pe rețelele sociale dacă ai întrebări rapide și punctuale: