Livrarea
Pentru comenzile cu valoare mai mare de 150 lei  transportul este GRATUIT.
Pentru comenzile cu valoare mai mică de 150 lei  taxa de transport este de 16,99 lei, aceasta va figura pe factura dvs. şi va fi achitată la livrare.
Sâmbătă și Duminica nu se livrează coletele.

Cum primesc comanda?
Comanda dvs. va fi livrată prin curierat rapid, prin intermediul firmei de curierat rapid, la adresa de livrare meţionată în formularul de comandă.
La livrarea comenzii trebuie să verificaţi cu atenţie integritatea coletului.
În cazul în care există urme de deteriorare a acestuia, ambalajul desfăcut sau sigiliul rupt, vă rugăm să îl refuzaţi şi să ne contactaţi în cel mai scurt timp posibil.

Cum plătesc?
Plata numerar la livrarea coletului.
Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului ceea ce se cheamă plată RAMBURS.

În cât timp primesc comanda?
Orice colet expediat prin curier rapid ajunge in una-doua zile  lucrătoare indiferent de locație.
În mod normal, în zilele lucrătoare comenzile primite până în ora 14:00 vor fi expediate în aceeași zi și vor fi livrate la dumneavoastră în ziua următoare, iar cele primite după această oră vor fi expediate a doua zi, fiind livrate la dumneavoastră în a treia zi.

Am primit un produs în plus
Vă multumim anticipat pentru onestinate. Dacă aţi constatat ca în coletul dvs. există un produs pe care nu l-aţi comandat şi care nu figurează pe factură, vă rugăm să ne contactaţi.

Am primit un produs în minus
Ne cerem scuze pentru problemele întâmpinate şi vă stăm la dispoziţie pentru a le soluţiona.
Contactaţi-ne în termen de 48 de ore de la livrarea coletului, vom face verificările de rigoare şi vom reveni cu un răspuns.

Care este programul de livrare al comenzilor?
Livrarea se face (de luni până vineri) între orele 9:00-17:00, dacă în acest interval nu sunteţi acasă, vă rugăm să specificaţi o altă adresă (adresa de la locul de muncă) pentru a nu se produce întârzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.

Politica de returnare:
In cazul in care clientul doreste sa returneze un produs din motive independente de Mendo.ro, acesta o poate face, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea lui fiind necesara doar anuntarea acestei intentii prin e-mail pe adresa mendocoffee@gmail.com, posta, telefon, sms, verbal.
In cazul in care produsele achizitionate sunt neconforme/deteriorate, compania mendo va sustine acest retur – un curier va ridica produsul direct de la domiciliul partenerului (sau o alta adresa confirmata de partener).
In cazul in care la preluarea coletului, acesta prezinta urme de deteriorare, trebuie mentionat acest lucru pe confirmarea de primire. Important! Numai respectand aceasta procedura va fi luata in considerare orice reclamatie la adresa furnizorului de curierat.
Asadar, pe baza procesului verbal de constatare a produse afectatat (lovit) in timpul transportului va putem inregistra sesizarea si putem inainta procedura de inlocuire a produselor.
Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu pare a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti sa ne scrieti pe adresa de email mendocoffee@gmail.com Veti primi un raspuns in maxim 48 de ore lucratoare de la data trimiterii cererii.

La receptionarea returului se va aplica una dintre solutiile de mai jos – la alegerea clientului:
a. Inlocuirea produsului returnat cu un alt produs identic nou.
b. Banii inapoi – Contravaloarea produselor returnate se inapoiaza clientului in contul bancar personal, trimitand un email la mendocoffee@gmail.com

Modalitatile prin care puteti returna un produs sunt:
Pentru a returna un produs este obligatoriu sa ne furnizati toate datele dvs. de indentificare ca si client Mendo prin orice metoda doriti: telefon, email.

Vă mulţumim că aţi ales www.mendo.ro